Değerli Meslektaşımız,
Koronavirüs (Covid-19) pandemisi önlemlerinin esnetilmesi nedeniyle; 1 Temmuz 2021 tarihinden itibaren programımız yeniden düzenlenerek, çalışma saatlerimiz hafta içi 09.00-12.30 / 13.30-17.00 olarak düzenlenmiştir.
Ayrıca şubemizde yapılan üyelik ve mesleki denetim işlemleri de uzaktan online olarak gerçekleştirilebilecektir.
Şubemizdeki mesleki denetim, üyelik, Büro Tescil Belgesi ve aidat işlemlerinin uzaktan online gerçekleştirilebilmesi için info@antmimod.org.tr adresine e-posta gönderebilir veya 0242 237 86 92 nolu telefondan bilgi alabilirsiniz.
Üye İşlemleriyle ilgili detaylı bilgi ve belgeler için tıklayınız.
Mesleki Denetimle ilgili detaylı bilgi ve belgeler için tıklayınız.